Servicii Cu ce ne ocupam


SERVICII DE CONSULTANŢĂ pe linie de arhivă

Soluţii pentru a organiza şi gestiona arhiva într-un mod eficient, adaptat specificului activităţii societăţilor, cu respectarea normele legale în vigoare.

SERVICII DE CONSULTANŢĂ pe linia muncii

Eliberarea de adeverințe, documente și înscrieri în cartea de muncă pentru foștii angajați ai societăților lichidate a căror arhiva o deținem spre depozitare.

Acte necesare pentru eliberarea adeverintelor
  • copie carte de munca
  • copie carte de identitate
  • cerere

Se trimit prin posta, la adresa: OP.3; CP238, jud. Arad, loc. Arad


SERVICII DE ARHIVARE A DOCUMENTELOR

  • preluarea arhivei în orice stare s-ar afla, răvăşită sau ordonată;
  • ordonarea şi inventarierea dosarelor în ordine cronologica. Dosarele se inventariază pe compartimente, pe ani și termene de păstrare, într-un registru de inventar, apoi sunt introduse în sistemul informatic propriu. Inventarele astfel constituie pot fi livrate clientului atât pe suport hârtie cât și în format electronic.
  • constituirea dosarului cuprinde aranjarea documentelor în dosar, nu mai mult de 300 file, extragere capse și agrafemetalice.
  • numerotarea filelorse face începând de la 1 în dreapta sus a paginii cu creion negru.
  • compactarea şi legarea dosarelor, includedosarul, inscripționarea dosarului (numele societății, compartimentul emitent, termenul de păstrare al documentului, numărul dosarului). Dosarul se leagă cu sfoarăîn 4 puncte.
  • selecţionarea arhivei cu termen de păstrare expirat şi întocmirea documentaţiei necesare pentru obţinerea autorizaţiei de distrugere a acesteia: se sortează dosarele conform nomenclatorului arhivistic, cele ale căror termen de păstrare a expirat se inventariazăși se supun aprobării comisiei de selecționare pentru a fi eliminate.
  • aranjarea arhivei în cutii protectoare și/sau pe raft funcție de solicitarea clientului

SERVICII DE ARHIVARE ELECTRONICĂ

Presupune scanarea documentelor și organizarea documentelor în sistem de fișiere organizate în mod logic. Aceasta este deosebit de utilă mai ales pentru documentele cu termen foarte mare de păstrare care sunt des folosite (exemplu: la eliberarea de adeverințe de dreptul muncii). Astfel se evită distrugerea lor prin răsfoirea în mod repetat și se economisește timp, operatorul obținând informația dorită prin accesarea unui fișier din calculator.


SERVICII DE CURIERAT

Preluare și transport arhivă de la sediul clientului - se face în condiții de securitate. Arhiva se preia indiferent de starea în care se găsește, răvășită sau ordonată, pe baza unui proces verbal de predare-primire.

Livrare și ridicare cutii / dosare la și de la client - se face pe baza solicitării în scris de către solicitant, livrarea acestora se face pe baza unui proces verbal de predare-primire

Sc Archive Blue Srl oferă servicii standard de recuperare documente, reântoarcerea acestora în spațiul de depozitare în regim normal (a doua zi) sau în regim de urgență (termen de max 4 ore de la solicitare).

În cazul în care documentele solicitate sunt necesare în format electronic, Archive Blue oferă servicii de scanare, stocare și livrare a acestora pe e-mail, CD/DVD și/sau alte suporturi.

Opțiuni pentru livrarea documentelor
  • Standard (a doua zi lucrătoare)
  • Urgență - în aceeași zi lucrătoare în termen de maxim 4 ore de la solicitare, în intervalul orar: 08:00 – 15:00
    • în afara orelor de program în termen de maxim 4 ore, în intervalul orar: 15:00 – 08:00

SERVICII DE DEPOZITARE

  • depozitarea se face în spaţii special amenajate şi utilate
  • păstrarea documentelor se face în cutii special concepute
  • administrarea arhivei depozitate


FURNIZAREA DE CUTII ŞI DOSARE PENTRU DEPOZITARE

  • cutii de depozitare cu capacitate de 0,45 ml (0,47 L/0,40 l/0,26 h) din carton triplustratificat
  • cutii de depozitare cu capacitate de 0,10 ml (0,34 L/0,10 l/0,16 H)
  • cutii de depozitare cu capacitate de 0,15 ml (0,30 L/0,15 l/0,16 H)


SERVICII DE FURNIZARE FORMARE PROFESIONALĂ

Eliberarea de adeverințe, documente și înscrieri în cartea de muncă pentru foștii angajați ai societăților lichidate a căror arhiva o deținem spre depozitare.


ÎNTOCMIRE NOMENCLATOR ARHIVISTIC

Specialiștii noștrii analizează permanent legislația în vigoare putând astfel să vă ofere cele mai bune sfaturi în ceea ce privește termenul de păstrare al documentelor în funcție de specificul companiei dumneavoastră. Fie instituție publică sau companie privată, vom identifica aspectele legale care vă vizează și vă vom explica cum se aplica acestea.

Oferim servicii de consultanță în crearea Nomenclatorului Arhivistic!

Nu încerca singur - acest proiect nu se poate realiza cu succes și în timp optim decât de un specialist! Trimite-ne organigrama și noi iți transmitem costul imediat!


SERVICII DE DISTRUGERE

Conform reglementarilor legislative în vigoare, durata de viață a unui document creat de către o instituție publică sau privată este între 1 și 100 ani. La expirarea termenului de păstrare documentele pot fi eliminate din arhivă și distruse conform cerințelor legale specifice fiecărui tip de informație.

Societatea noastră oferă servicii de distrugere securizată pentru documentele aflate în arhiva noastră sau în arhiva clienților noștri, al căror ciclu de viață de păstrare s-a încheiat în conformitate cu cerințele legislației în vigoare.


SOLUTII AMENAJARE SPATIU DEPOZITARE ARHIVA

  • asigurarea conditiilor de microclimat
  • instalare sistem de antiefractie si antiincendiu
  • analiza necesarului de rafturi metalice, cutii si dosare arhivare
  • rafturi metalice fixe si mobile acoperite cu vopsea ignifuga in camp electrostatic, omologate

Contact

Suna acum la numarul 0257 216 750 sau trimite un Email la office@arblue.ro

Va stam la dispozitie pentru orice fel de informatii din acest domeniu.